17 noiembrie 2010

Ne vedem pe 11...


Astept si sunt in cautarea unei reactii.Nu stiu cum sa ma port inainte de o plecare.
Intre cafele,prea mult fum si jocuri care se joaca la drum lung, am realizat ca maine e joi.Si pleci...
De ce toata lumea pleaca joi?

Te imbratisez.Nu am sa uit ca in tine am gasit un sentiment si o privire pe care le consideram a fi ale mele.prologul,timpul si circumstantele sunt diferite...dar tema ,concluzia si motvul aceleasi,ca in orice poveste...

E frig,dar nu intr'atat incat sa te simti amortit.
M'am saturat de fereastra camerei mele.De cand am primit'o,mereu vad aceiasi imagine cenusie.
Sa ma mut?...alt loc...alta camera...alta ferestra.
Sau ...sa'mi desenez niste flori sub fereastra?!


...fiindca finalul era cel mai frumos...
"So I walked back to my room and collapsed on the bottom bunk, thinking if people were rain,I was drizzle and she was hurricane."
...Zambesc.Asa e..



Niciun comentariu: