15 noiembrie 2010

I'll sit back and relax,and wait for the mornin'.

Nu am plans .Nu am strigat sau fugit.Am zambit.Nu mai tin minte ce ti'am zis,probabil lucruri total lipsite de logica si nerelevante pentru un moment ca acela...stiu doar ca am zambit senin si sincer.


***

Stiu exact ce urmeaza sa simti si mi'ar placea enorm sa nu am dreptate...mi'ar placea sa iti spun calma, ca nu e nicio problema,ca totul va reveni la ce'a fost inainte iar ca ultimele patru luni sunt doar bucati dintr'un vis frumos.Oftez.Si doare...stiu.Doare atat de tare,incat ai momente cand simti ca ramai fara aer....totul vine peste tine.de la amintiri...momente...cuvinte...tot.Si te simti mintita...tradata...

...si iei povestea de la capat ,pas cu pas te chinui sa pricepi ce n'a fost bine si unde ar fi trebuit ca lucrurile sa apuce pe alt drum,fiindca tu...tu nu te asteptai la asa ceva...

Iar daca ti'as spune ca trece...nu in totalitate,bineinteles,nu m'ai crede.In timp,sentimentul va fi acoperit de altele si altele,dar mereu va ramane acolo,intr'un colt de cutie in toata aglomeratia aia de neinteles.

O sa iti amintesti cand te astepti cel mai putin...


***



....iar tie,stiu sigur ca acum am ceva important sa'ti spun,dar uit...si in fiecare dimineata citesc pe marginea cestii de cafea,urma ultimului gand rostit...plec la scoala.ma intorc.alerg.ma agit si uit.

...am nevoie doar de inca un "maine dimineata"..

Am mainile reci si ochii obositi.

Imi doresc sa ninga.

Niciun comentariu: