23 ianuarie 2009

traiesc intr'un glob de sticla.iar lumea mea...hmm.ce pot sa va spun.e rotunda si infinita.nu are margini;si chiar daca aparent sunt despartita de realitate de un mic strat transparent care tinde mereu sa imi deformeze perceptia asupra adevarului...eu decid.eu decid cine poate sa intre in lumea mea cea mica si rotunda,lumea mea plina de vise si dorinte.

ploua.privesc cum picaturile de apa se napustesc asupra universului meu,dar eu sunt incolora iar stropii reci n' ajung la mine.vreau sa ii simt cum imi inunda fiinta.prea tarziu.soarele a rasarit.si fix atunci ,cand nu mai existau sperante,cand toate luminile se stinsera,o picatura infima de viata,de dragoste mi'a atins obrajii imbujorati.

te'am simtit.

2 comentarii:

Ada spunea...

Cine este acel "tu"?

child of riot spunea...

Cum l-am reprodus? Cum adica?