6 ianuarie 2009

sunt urmarita de Ghinion.

Fac si eu o data ceva mai riscant si fix atunci sunt prinsa.am un mod atat de ciudat de a atrage necazuri asupra mea.probabil e modul meu de a fi,sau poate cand m'am nascut mi s'a pus eticheta de ghinionista,ideea este ca,chiar daca azi nu mi'a taiat calea o matza neagra mie tot mi'a mers prost.chiar foarte prost.a fost un impuls de moment si unul din cele mai neinspirate.vreau sa va informez ca nu fac parte din categoria chiulangiilor,chiar deloc as putea spune[din cand in cand,la "ocazii speciale".atat]in rest prefer sa raman in clasa si sa ma uit pe pereti decat sa ma aleg c'o absenta,doar ca astazi nu aveam chef de mate si punct.asta e,sunt un spirit liber,mai ales acum,dupa sarbatori.nu am avut remuscari sau probleme de constiinta.nu. am fost relaxata si calma.problemele au urmat cand m'am intors.in pauza profu s'a gandit sa ne faca o "mica vizita" si uite asa a vazut si el cine ,cum a chiulit.norocul meu este ca nu ma stie.nu prea are memorie vizuala[daca asta se poate numi noroc:-S]asa ca m'am strecurat blat afara din clasa.dar tot m'am ciocnit de el pe hol dupa o ora de meditatie asupra unei scuze.am balbait eu acolo o chestie"ca am avut o problema personala".s'a uitat la mine,mi'a zambit malitios cum face deobicei si mi'a zis doar atat"invata'ti lectia".imi statea pe limba sa'l intreb care avand in vedere ca am scris un caiet si jumatate.la fizica tremuram toata ca o varga.stres.stres.maine va trebui sa'l confrunt pe "urs".sa'mi tineti degetele incrucisate si pumnii stransi,o sa am nevoie,mare nevoie.

Niciun comentariu: