5 ianuarie 2009

luni(:|



Asa cum probabil ati aflat,vacanta s'a terminat,sarbatorile au trecut,partiile s'au golit,ultimele sarmale le'ai mancat sambata...gata oameni buni,trezirea!
E luni.E frig si in pat e atat de caldut si bine."inca cinci minute"...inca cinci minute pe naiba ca trecuse un sfert de ora.bineinteles ca am intrat in panica si asta e cel mai oribil lucru care mi se poate intampla dimineata.ziua a decurs relativ bine."ce'ai facut?" "unde ai petrecut revelionu..."-discutii mai mult sau mai putin cordiale.profesori la fel de plictisiti ca si noi.ore interminabile.teoreme indescifrabile.amenintari cu teste.teza la info:(.frig.si o bricheta stricata..un inceput de saptamana grozav.
acum,probabil va intrebati ce e cu poza asta dubioasa,pai domnul din imagine[fiindca este un domn]este Hector.a luat nastere in timpul orei de biologie.eram atat de ametita de teoria cromozomiala a ereditatii,si ce experimente a facut un nene pe o musca,defapt erau mai multe incat chiar avem nevoie de un prieten[a friend in need].sa nu credeti ca nu ma intereseaza biologia,nu,chiar ma intereseaza dar nu lunea si nici vinerea.
Hector este un solitar convins.s'a decis sa nu depaseasca niciodata barierele propriului univers[respectiv caietul meu de notite].nu e foarte vorbaret si ii place sa spuna bancuri seci la care,fie vorba intre noi,nimeni nu prea rade.e un bun ascultator dar uneori tinde sa puna cam multe intrebari.cand s'a sunat de pauza i'am spus "pa!ne vedem vineri ",si'am inchis caietul.

Niciun comentariu: