23 iunie 2010

"Curva blonda cu sandale rosii" sau - Don't even think about invading my space-

Si poate de data asta o sa se intample...


Ma refer la pamant,bineinteles...poate de data asta pamantul o sa se rupa iar timpul va sari de azi la urmatorul 24..sau cel mai bine sa nu se opreasca niciodata...
Sa cada...la nesfarsit...infinit.

Nervi si dinti ce scrasnesc.Degete ce bat sacadat in masa.Cafele neterminate si tigari stinse la jumatate.Nesomn si maini ce tremura.Durere de cap.Ura.(fiindca nu,nu am exagerat nici un moment...nu suport cand se discuta despre acest subiect si nici fizic nu suport subiectul)

Daca as face ce simt as parea inumana.Sunt rea gratuit...

Si daca accidental ne vom intalni ,te rog...ignora'ma...prefa'te ca nu ma cunosti,fiindca eu asta am sa fac.M'am saturat sa te accept.N'am chef sa traiesc acele trei zile din nou...prefer sa fiu in cealalta parte si daca se poate cat mai departe.
Intrebari...Nu.nu e nevoie sa te prefaci ca'ti pasa...Nu'ti iese.Raspunsurile oricum le vei primi intr'un final-fiindca acum probabil ai de la cine,si chiar daca nu,aflii tu,fiindca stii sa te descurci...la fel cum stii sa minti....la fel cum stiiii.....sa multe!

Ipocrizie.Minciuni.Fals.

Anul asta a trecut incredibil de repede si suntem abia la jumatate.O vara...o toamna si'o bucata de iarna.Doar atat?

De ce a trebuit sa inceapa saptamana asta?De ce nu a ramas duminica,mi'ar fi fost mai simplu..

Dupa maine...sau azi...sau joi...sau ce zi urmeaza,este -ma retrag.Trag draperiile si fug...cat mai departe si cat mai repede.

pentru mine:


Asculta mai multe audio Muzica



Headache by ~Laura-Vancane on deviantART
Asculta mai multe audio Muzica

mi'e un dor nebun de mare!!!

Niciun comentariu: