2 iulie 2010

This place inside my mind,a place I like to hide.

Ziduri.
Am senzatia ca zilele au devenit doar obstacole,iar noptile sunt pauzele in care imi permit sa'mi trag rasuflarea.
Cauza?Motiv?
Ti'as sopti toate astea,sau ti le'as scrie pe o margine de servetel patata de cafea-imi este imposibil sa ajung la concluzii concrete fiindca nu sunt adepta lor.Intre "ceva" si "altceva" voi alege mereu "celalalt".
Trupul cedeaza .
Nu ma intreba pe mine,fiindca ti'as spune sa fugi de lume.Sa te ascunzi... sa nu cauti nimic si sa astepti pentru un timp pe veranda unei casute de paie, pe plaja...ti'as spune sa ai inca putina rabdare...dar tu...tu nu o sa ma asculti,fiindca nici eu nu mai cred ce spun...

Cat despre sah,intr'adevar ,sahul nu e pentru femei...dar povestile sunt...si cand toate mutarile au fost epuizate,naive cum sunt ,vor face o mutare-irationala,ilogica,incorecta.

Pentru ele povestea nu se termina niciodata,chiar daca regulile jocului sunt incalcate...


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: