15 iunie 2010

Back where I (don't) belong.

Gol imens...a carui limite nu le pot atinge...
Il simt dar nu il pot defini...
Ma plimb pe strazi fara nume...fara directie,sens sau scopuri...
Ma agit din orice si reactionez exagerat la situatii si replici (care nu sunt menite sa raneasca).
Prea multa lume crede ca ma cunoaste...un timp as vrea sa ma ascund si sa ma mint crezand ca intr'un fel ma protejez...nu stiu exact de ce sau de cine...
Mi'e dor de zambete si de locuri...locuri unde vreau sa ajung de ceva vreme,dar mereu intervine ceva...
Mi'e pofta de piersici si vreau zapada de decembrie...
Caut un rasarit,dar in fiecare dimineata fuge si imi promite ca "maine"...
Schitez sentimente
Ceasul mi'a murit,iar timpul ma tradeaza...

De ce am vrut atat de mult sa ma intorc?

Need..




Later edit: Oricum totul ramane la stadiul de cuvinte...

Niciun comentariu: