3 iunie 2010

Calmul de dupa furtuna...


Imi doresc sa citesti asta...sa cauti la fel cum ai cautat in foi mototolite si ascunse,cuvinte din mine...Imi doresc sa ma citesti,de la inceput pana la sfarsit...sa incerci sa intelegi trairi...sentimente...iar in final ,sa le suprapui cu momente stiute,dar cele mai multe probabil uitate... Sa'ti amintesti privirea mea dupa acel prim 24...tremurul meu si vocea emotionata...Gandeste'te.Intelege'le.Macar incearca.
Imi reprosezi ca nu ma mai cunosti...ca nu stii cine sunt...ca m'am schimbat... Te anunt ca am crescut.Da.Poate am sarit peste etape,dar m'am intors la ele...Da.Poate gresesc de multe ori,dar te intreb ,ai avut Timp sa ma corectezi?
Ciudat,dupa tot ce s'a intamplat si se intampla,nu iti reprosez nimic...doar niste raspunsuri mi'as dori.Stiu ca s'au adunat foarte multe,dar din pacate ne cunoastem una pe alta mai bine decat credem sau vrem sa credem si stiu ca daca ti s'ar fi prezentat o astfel de situatie,ai fi zambit amar si n'ai fi fost deacord cu nici una din masurile luate.

Stii cine sunt!Nu vrei sa recunosti.
Schimbari,sunt ,au fost si inca vor mai fi...De ce?Fiindca asa trebuie...e normal...poate ametitor si frustant uneori pentru tine,dar e normal...
Cat despre lumi impartite si vieti duble...nu exista;deoarece nu se pot compara.Am crescut.Nu ma mai raportez doar la voi...sunt si alti factori care ma influenteaza mai mult,sau mai putin...depinde.Mereu voi fi a voastra,iar voi ai mei.
M'ai intrebat in nenumarate randuri daca am vre'un regret,pentru trecut....imi pare rau pentru toti pe care i'am ranit,atat.Nu regret nici o alegere facuta...nici un gest facut sau sentiment trait...nimic..

.
...La inceput ii adoram,apoi ii negam si judecam...iar spre sfarsit...ajungem sa'i intelegem.

Niciun comentariu: