31 martie 2010

It's not you,it's Me.

Nu mi'au placut niciodata prieteniile fortate,nici oamenii care au crezut ca ma pot minti.Nu sunt adepta jocurilor psihologice,nici a situatiilor de mijloc.Nu incerc sa demonstrez nimic,si nu am vrut niciodata .
Ma revolta lipsa de sinceritate.Ma deranjeaza persoanele care cred ca "stiu" totul.
Personal,nu am nimic,cu nimeni...doar sunt acele cateva "mici-mari" chestii...

De intrebat ,nu ma m'ai intreba ce fac...fiindca rapunsul pentru tine va fi acelasi mereu. Problema nu e cum formulezi intrebarea,ci in ce fel o spui.Nu am nevoie de inca o persoana care sa'mi ceara sfaturi,sa fie "acolo" si sa sfarseasca prin a'mi insela increderea.Nu.Nu vreau.Fara discutii filozofice,fara drame,fara povesti de viata si amintiri din copilarie.Fara.Nu mai am nevoie.Accepta linistea si golul imens dintre noi...

Poate chiar meriti,dar prefer sa'mi iau masuri de siguranta de data asta...
Multumesc.

Niciun comentariu: