10 februarie 2012

Acceptance..

Am avut parte de atatea revolutii pana acum...unele scurte,de cateva minute...altele care au tinut fragmente de ani...Am avut si revolutii cu ton moralizator...si bineinteles revolutii care s'au soldat cu "decizii majore"...de toate tipurile si culorile.Le'am (re)inventat...iar si iar.Iar unele din ele mi se par prostesti ;chiar lipsite de o prea mare importanta-fiindca nu m'au influentat atat cat a trebuit..In schimb,toate..fac parte din cine sunt.
Zambesc.Intr'un moment in care am incercat sa'mi dozez trecutul,am realizat ca pot vorbi despre fiecare" eu" ,pe care mi'o amintesc, fara dificultati.Mi'am cerut iertare de la  cei in care am lasat la randul meu urme...Imi pare rau,nu pentru ca s'a intamplat.Nu.Imi pare rau ca  am ranit..

Sentiment revitalizant.
Maine ies din casa.Ma confrunt cu frigul.O sa ma inarmez cu o esarfa gri si doua perechi de manusi fara degete...

Forgiving people who have hurt you ,is your gift to them.
Forgetting people who have hurt you ,is your gift to you.



Niciun comentariu: