20 februarie 2012

"Breath.Pause.And start again.."

Uneori chiar nu realizam cum pot fi interpretate anumite gesturi...lipsa lor poate face la fel de usor loc unei concluzii.Am ajuns intr'un punct in care stiu ca nu am cum sa ma bazez pe nimeni...nu implic ca nu ar fi de incredere.din contra.implic ca eu ,nu imi mai permit sa fac aceleasi greseli la nesfarsit.
Oboseala s'a instalat in corpul meu...ii e comod si caldut.Ofteaza si'mi spune ca s'a cam saturat de mine.Ma stie prea bine si am cam devenit plictisitoare.Nu'ntelege de unde atatea resurse?Nu'i raspund.
Cafeaua se bea direct proportional cu numarul de ore nedormite,iar ochii se decoloreaza odata cu zapada ce se topeste.Sfaturile sunt lipsite de originalitate,iar o fiinta "abstracta" nu ma lasa sa revin la o oarecare stare de "echilibru".

Amintirile altcuiva.
Rasfoiesc pagini ingalbenite si incerc sa aflu mai multe...dar tot ce descopar imi confirma lucrurile pe care le stiam deja..
Sunt oameni pe care nu'i vei uita niciodata,pentru ca exista o  bucatica din tine in cutia lor ...la fel cum el/ea face parte din a ta...

Niciun comentariu: