25 iunie 2011

"Deliver me into my Fate"

Si tot ce conteaza e ca a trecut...Mi'am petrecut 24-ul asteptand si amintindu'mi din cand in cand sa respir.Am sperat pana in ultimul moment si chiar daca inca exista lucruri neconfirmate,cel putin cele mai grave au fost eliminate.
Un zambet aproape necunoscut m'a facut sa realizez ca nu asa trebuie sa'mi petrec ziua asta,dar probabil cand cele 24 de ore nu'ti prea ajung e bine sa'ti pui in ordine prioritatile...iar acele cateva "mofturi" sa le lasi la sfarsit.

Rasarit ce a iesit din cutii si pungute de cadouri.Nisip lipit de fundul paharelor pline cu suc si bere rece.Vant si sentiment ciudat,de copil ce se transforma in adult(cel putin asa scrie in buletin).
Tot ce am scris si spus pe 23 nu mai conteaza.uita si apasa DELETE.

Uneori ma intreb,de ce imi amintesc?
Sa ploua.
Am nevoie de'o plimbare si'o imbratisare.

Niciun comentariu: