1 martie 2011

Fade.

Ti'as spune ca nu asa se face...as stramba din nas si as pufni a "asa nu'i bine" .
Fara sprancene incrucisate si smiorcaieli copilaresti.Nu.eu nu urasc ziua asta desi poate ar trtebui.

M'am trezit azi in mijlocul unei intersectii uitandu'ma debusolata la niste semafoare care nu functionau.Am zambit si m'am plimbat prin ninsoare fiindca primavara nu putea incepe mai bine pentru mine.Sunt rece si pierduta,iar tot ce inseamna ieri imi pare extrem de indepartat.Imi rezolv treptat each and every issue I have with Life.Zambesc mecanic si as vrea sa pot spune ca sunt macar pe jumatate la fel de fericita pe cat eram.
Totul e pe fuga si contra cronometru.Versuri cantate pe jumatate si un om caruia as fi vrut sa pot sa'i urez mai mult decat un "la multi ani" in graba.

Everyone tells me to see the glass as half full,but I don't even see the damn glass...

Nuante diferite de gri si cineva care a descoperit tente noi de verde....

...I 'm a walking mess...

Niciun comentariu: