27 martie 2011

am aparut in fata usii tale confuza si am zis da la orice m'ai intrebat.fug.oriunde si oricum.acum?maine?cand vrei...
Acum,dupa atat de mult timp, am reusit sa te inteleg,femeie.Am citit printre randuri si ti'am descusut fiecare cusatura a fiintei.Am inteles...fiecare reactie si principiu afirmat si aparat.rad.am reactionat copilareste si o parte din mine isi doreste sa fi stiut toate acestea inainte sa te fi cunoscut...sper sa ne revedem in parcul cu magnolii...sper sa imi amintesc tot ce am sa'ti spun si daca uit sa'ti multumesc,aminteste'mi te rog...

Cat despre anotimpuri si vreme capricioasa,eu m'am adaptat usor... ...traiesc atat cat imi doresc si permit momentan...
to get your own way-to do what you want to do even though someboody else wants you to do sth different (or thinks it's wrong)

Niciun comentariu: