1 octombrie 2010

The first.

cele mai frumoase zile sunt cele neplanificate...

...la cinci jurmate dimineata, cineva mi'a deschis fereastra si l'a lasat pe octombrie sa ma trezeasca cu aerul rece si soarele amortit...acum ,e toamna in fiecare colt al camerei mele...
...la ora opt am amestecat discutii despre nevoi si placeri in cesti de cafea...
...posibilitatea unei plecari la inceput de decembrie m'a facut sa rad ,iar certitudinea unei intoarceri mi'a demonstrat ca "distanta" e un termen relativ...poate chiar supraapreciat...
...idei frumoase dar care vor ramane doar la stadiul de idei...
...indecizie si confuzie in planificarea unui moment...
...in incalceala unei zile de vineri,cineva mi'a zambit si m'a intrebat daca accept un rol...
...intr'un final m'am intors in aceleasi locuri ,atat de familiare.m'am asezat pe o bucata de canapea si'am ascultat o femeie vorbindu'mi despre teatru si viitoare proiecte...despre piese...roluri...si oameni pasionati.I'am pastrat privirea.
...tot acolo am revazut o alta femeie ,pe care am imbratisat'o si m'am bucurat'o s'o vad bine si calma...si tot ei am sa'i fur o dupa-amiaza ,intr'o zi...

am fugit la tine si te'am gasit ascunsa sub o patura,alintandu'te...

exista momente cand imi dai dureri de cap...dar tot tu le vindeci..

un sarut pe frunte si un "multumesc"...

iar azi se terminat cu:

Niciun comentariu: