16 octombrie 2010

Amortit.


A aparut in pragul usii si a mormait un buna dimineata...rar zambeste cand e somnoroasa.A bombanit si i'am auzit papucii taraindu'se de gresie....am auzit'o invartind lenes robinetul si mi'am imaginat cum sta cu mainile sub jetul de apa ...cum isi da parul pe spate...cum isi ridica privirea si se uita in oglinda...

Cand s'a intors in camera,a deschis geamul si a lasat ploaia sa intre impreuna cu dimineata...S'a asezat intr'un colt de pat si a motait toata ziua gandindu'se la ultimile'i replici...prea multe povesti si prea putine finaluri...
Masoara zilele in orele dormite si vorbeste din cand in cand despre teatru sau pictura...
Zambeste oamenilor ce se iubesc si sunt fericiti si...rade cand zareste combinatii de verde sau turcoaz...defapt,rade la orice inseamna culoare...
Se intristeaza repede cand aude fraze ce incep cu "mai tii minte..." si isi revine doar cu imbratisari sau duminici calme...

Nu e nimic ce regreta,doar ca i'ar fi placut sa stie cum sa reactioneze....sau macar sa poata derula inapoi si sa actioneze conform celei de acum.
Iar de tine mi'e dor .... fiindca tu imi amintesti cat de multe lucruri stiu despre tine,dar totodata ma faci sa ma intreb cate altele mai am de aflat...
De speriat,ma sperie gandul ca atunci cand o sa te intorci s'ar putea sa nu ne mai recunoastem.

...cat despre comunicat si vorbit...nu e nici timpul,nici anotimpul...iar eu,nu m'am obisnuit inca...


When I'm Gone-3Doors Down
Asculta mai multe audio diverse

Asta:

Oasis - Wonderwall
Asculta mai multe audio diverse
...fiindca am invatat sa o ascult altfel...