6 august 2010

I'm about to break.


Neconditionat.Fara obligatii sau pretexte.Simplu.Necomplicat.Fara prea multe cuvinte.Atat.Putin.Scurt.

Am nevoie de oameni sinceri in jurul meu acum...de grija adevarata si macar cineva mi'ar placea sa inteleaga de ce...
Am nevoie ca cineva sa ma scoata dimineata devreme devreme,cand inca adie vantul, la plimbari lungi si sa'mi vorbeasca frumos,despre una sau alta...
Am nevoie de cafele tari...de nopti care se termina si incep pe aceeiasi veranda,invaluite in fum..


Am nevoie de ceva ce mi'a lipsit toata vara.


Mi s'a confirmat si azi-ul si maine-le ,iar simplu gand de a sta intr'un parc tolanita pe iarba privind cum cineva deseneaza cu nori,ma intristeaza.
In ultima perioada ,cand am simtit ca prezenta nu imi este acceptata ,am fugit cat mai departe si pentru cat mai mult timp.
Imi complic singura zilele facand scenarii pentru a evita planurile altora-intr'un final ,abandonez...
Nu sunt adepta schimbarilor fiindca nu poti doar sa le constati,trebuie sa le si accepti...
Daca sunt luata prin surprindere,ma blochez si obisnuiesc sa ofer doar raspunsuri monosilabice...


Si lumea s'a intors pe dos intr'un timp atat de scurt,incat incep sa cred ca nu a fost niciodata vorba despre mine...

Am nevoie de ....

http://www.youtube.com/watch?v=0fgulUuyCDo&playnext=1&videos=bQWCRG_zg8w&feature=rec-LGOUT-exp_fresh%2Bdiv-1r-4-HM

Niciun comentariu: