7 august 2010

I'm out.

1.Sper sa te distrezi...sa ai parte de tot ce iti doresti si poate ceva in plus.
Poate data viitoare renunti la texte tale obisnuite,fiindca eu nu fac parte din grupul tau si nu prea accept sa mi te adresezi cu asemenea cuvinte.
Cand vine vorba de tine sunt rea si atat, fiindca nu te accept si nu cred-nimic din ce spui sau planuiesti sa faci sau mai nou,esti in curs de desfasurare.
Alegerile mele sunt ale mele,atat...si mi'ar face placere daca nu le'ai pune la indoiala nici macar pentru o secunda.Am fost draguta.Mi'am oferit ajutorul pana in ultimul moment incercand sa te scot dintr'o situatie penibila...dar tu chiar nu meriti.Am avut dreptate de la bun inceput si astept cu nerabdare sa vad ce pregatesti.
Scuze vor exista mereu.
It was my (un)pleasure.

2.Ma socheaza cat de natural ai putut sa ma minti,fara sa clipesti macar sau sa pui privirea in pamant.
Rad copios la povesti inventate si scenarii fantasmagorice,pacat ca in tine am avut incredere si chiar am crezut.Vei ramane aceeiasi pentru mine...doar ca mereu va exista o parte in mine care va zambi malitios in timp ce vei relata ceva.
Doar nu te astepti sa pot sa te mai ascult.
Te voi privi cum alergi dezorientata in stanga si in dreapta.Chiar nu am cum sa te ajut si incep sa cred ca nu ai avut niciodata nevoie...doar ai mimat.

3. Cu tine foarte rar am avut contacte directe si as putea spune ca m'ai surprins ce fel ai privit lucrurile.Nu am incercat sa te intleg.Te'am auzit exprimanduti tare si raspicat fiecare parere in legatura cu o situatie ce din afara pare relativ neobisnuinta.Ai tinut o teorie intreaga si ai relatat o poveste ireala in care tu totusi credeai.Ti'ai dat cu presupusul si ai acceptat o idee scornita.
Mi'ai zambit oarecum complice,iar eu am dat usor din cap a ingaduinta.
Te evit nu fiindca imi displaci...te evit fiindca atunci cand ai aruncat in dreapta si'n stanga cu presupuneri absurde si injurii, te'ai asteptat la acelasi raspuns si din partea mea.


Ma retrag subtil,fara nici macar sa trantesc usa in spatele meu.

Niciun comentariu: