27 octombrie 2009

26-30.

26 octombrie
...am invatat sa joc cs si un Gandac ametit s'a plimbat de zor.Tensiune acumulata din motive prostesti.
Am asteptat in fata unui semafor verdele ce m 'a gasit linistita si cu obrajii uscati.Un "vorbeste" in care se citea o usoara tenta imperativa amestecata cu ingrijorare si raspunsul pe care deja il stia "nimic".semaforul a epuizat tot lasandu'ma zambind timid...

28 octombrie.
Am facut munca de secretara.Am primit imbratisari neasteptate si reactii ce pot spune ca m'au surprins,in sensul bun.M'am ascuns fara motiv,doar pentru ca sentimentul vinovatiei ma tinea strans de mana cand nici macar nu trebuia sa fie cu mine...Gafe memorabile,impreuna cu o declaratie scrisa in cabinetul domnului director...priviri speriate si ingrijorate...intrebari si raspunsuri aberante.Fotografii.Un puf agitat ce alerga necontenit de la etajul unu la etajul doi si inapoi;de la A2 la A4;si tot asa.
La rock free ne'am simtit bine.Cu tastaturile in brate am cantat...si am primit o cravata...tricoul care este la "cel mai organizator"..animalutele de plus,insignele,fiecare a primit cate ceva.
Ziua s'a incheiat cu un joc de cs tensionat unde am fost martora la una din cele mai spectaculoase reveniri..

In seara asta inca mai am treaba....

29.octombrie.

Zi tensionata...cu emotii multe si niste ultime trasee.cu incurajari...cu urcusuri si coborasuri emotionale.O prezentare de revista care eram convinsa ca nu va merge bine,chiar nu a iesit bine.Dar totusi am reusit sa fug de profesoara la timp ca sa jurizez niste dovlecei de hallloween,sa dau premii si sa asist la niste ultime repetitii.
O piesa de teatru frumoasa,care mie mi'a placut enorm...ce m'a lasat ametita,debusolata si lipsita de argumente intr'o discutie ce se anunta fara sfarsit.
Timpul l'am scapat intentionat din buzunarul de la pantaloni si l'am pierdut pe coridoarele liceului;undeva,ratacit pe sub un calorifer,m'asteapta sa ma'ntorc la el.
Reprosuri si tipete,lacrimi adunate in mine si de mine;acuzatii si aceleasi priviri ce dor si'au facut loc si azi...
Un concurs de informatica.O usa ce ne despartea.o eu tinand un creion in mana si gesticuland cu el amenintator.o eu obosita,speriata si in acelasi timp atat de fericita ca ai aparut in sfarsit.un mar primit in dar...o joaca de copil alintat iar tu rabdator si intelagator...zambindu'mi cald..

"succes"...si a fost bine.

Un sfert de ora s'a transformat in aproape doua ore de somn.oboseala m'a rapuns.

30 octombrie
s'a terminat...

...si e un gol imens dupa ce pleci...

Niciun comentariu: