17 decembrie 2008

Introspectie.

S'a intamplat duminica.da,stiu ca au trecut trei zile de atunci dar cred ca in sfarsit am reusit sa inteleg situatia.sa nu mai fiu speriata si sa o accept.Bineinteles ca m'am inecat si am simtit nevoia sa tusesc,dar probabil atmosfera acelei nopti de decembrie m'a determinat sa continui.Am stat cu mainile pe pervaz si dupa vreo doua minute am simtit cum un tremur interior ma cuprinde. cum ceva ireal imi pulseaza in vene si tample.cum lucrurile se dilata,chiar si umbrele inflexibile pana in acel moment, acum,se miscau frenetic in jurul meu.Lumina felinarului din fata geamului devenise din ce in ce mai mica...pana cand am ramas doar eu si intunericul.Am simtit cum ma departez de propriu'mi trup si ajung la un nou nivel existential.Am simtit cum sufletul mi se sufoca si cum ma transform in energie.intr'o combinatie bizara de praf fum lumina si spirit.Eram alcineva sau mai bine spus alceva.Ma puteam vedea stand pe marginea ferestrei contempland nemarginitul.Avansasem.Depasisem noi bariere...

Zaceam pe podeaua rece a balconului proaspat renovat privind stelele.lucrurile palpabile disparusera.ma detasasem de intreaga lume.eram prinsa in vid.intr'un gol infinit presarat cu lumini fluorescente...

Niciun comentariu: