22 decembrie 2008

Santa,we need to talk.

Draga mosule.

M'am gandit sa iti scriu o mica scrisoare.Probabil si tu esti la curent cu noua metoda;nu mai folosim pixul si hartia...tastam.asa ca,iata'ma aici, in fata monitorului staorcandu'mi creieri sa gasesc ceva cat mai decent sa'ti cer.mint.chiar nu e nevoie sa ma chinuii.stiu exact ce vreau...dar inainte sa'ti spun ce e ,tin sa te informez,ca am fost un copil bun,ca am ascultat de mami si de tati[in limita bunului simt] si n'am trecut pe rosu [decat ocazional:D] am si note bune[defapt mai bine nu vorbim de ele,cel putin de alea la fizica:-S]am fost draguta si amabila{not]...calma si rezonabila.nu m'am irascibilizat la orice porcarie.nu,draga mosule.asa cum am mai spus,am fost un plod cuminte care anu asta s'a mai abtinut din tampenii...
apropo sa stii ca nu am sa te iert pentru faza de acum 10 ani,cand in loc sa mi'o aduci pe barbie mi'ai adus o motocicleta.bine,adevarul e ca m'am distrat mult mai mult cu ea decat cu bipeda aia,blonda,superficiala si lipsita de viata[imi cer scuze fanilor barbie si fetitelor sub 11 ani].
revenind la oile noastre.draga mosule,in varful listei se afla acel Canon 450D[pe care am pus ochii inca din vara]...apoi urmeaza o pereche de casti si un microfon-care mi'ar fi extrem de folositoare[poate asa nu o sa'mi mai vina factura la telefon peste un milion]...o pereche de sosete cu baterii[sa nu'mi mai inghete picioarele].vaza aia dragutza pe care'am vazut'o la galeriile de arta.tastatura de la un laptop fiindca asa imi vine si mie inspiratia.o zgarda noua pt Cokie[vezi nu ma gandesc doar la mine] ......hmm.am sa o continui mai tarziu ca ,vad ca acum am ramas in pana de idei si da mosule stiu,stiu ca e criza financiara:(....

Toate cele bune doamnei Craciun si lui Rudolf.

PS:promit ca anul asta o sa pun si putina scortisoara in paharul cu lapte,asa cum iti place tie.de prajiturele nici nu mai vorbesc.o sa te astepte sub brad ca intotdeauna.

Un comentariu:

xoxo spunea...

;))
lista dorintelor tale nu e chiar asa de mare ca a altora...deci e posibil ca mosul sa-ti aduca ceva ceva, daca nu, in 2009 dorintele tale se vor implini..