13 decembrie 2008

.E simplu,nu?

23:39

s'a pus praful pe tastatura de cand am scris ultima oara.deschid calculatorul.imi aduc ce'a de'a doua cafea si ma gandesc la ce'am facut azi.am realizat ca foile albe de hartie ma complexeaza.mereu ma cramponez de inceput...de prima fraza.primul cuvant.sfarsesc prin a maltrata biata foaie cu taieturi grosolane.in fata unui document word stiu ca infinutul imi apartine.ca pot mereu sa sterg ce am scris...ca o pot lua de la inceput oricand.ca nu exista o limita de incercari.de introduceri dubioase<-Backspace

iar finalurile imi ofera cea mai ciudata combinatie de sentimente...frica,sa ma gandesc la un deznodamant...entuziasm...gol."ca atunci cand pui in cuvinte ceea ce ar trebui sa pastrezi doar pentru tine"...dar trebuie sa ajung la ultima fraza.trebuie sa pun punct.

Niciun comentariu: