9 februarie 2013

"for life..for love..for sex"

s'a terminat sesiunea...as tipa de bucurie dar inca n'am aflat nota la examenul la biofizica..
planuri multe..neclare...colorate...ce implica muzica,carti ce'asteapta sa fie citite, nopti albe, oameni faini si calatorii..

Mi'am resetat inima si mintea saptamana asta...revin la aceleasi ganduri de inceput...no strings attached...
Mereu am asteptat...eu am fost cea care am avut rabdare...oricat...oricand...oricum.N'a contat.Am asteptat sa se intample ceva si chiar daca tu ai reusit sa ma faci sa "vorbesc"..chiar daca mi'ai propus sa dezgropam toate cadavrele impreuna...n'a fost suficient.

Putina dezamgaire amestecata cu un sentiment de usurare...
Renunt...pentru ca am obosit...pentru ca nu ar trebui sa fie atat de greu...pentru ca nu vreau sa ajung iar in punctul din care nu mai pot da inapoi...

cause all we need right now is rock, lime and tequila...

Niciun comentariu: