5 aprilie 2012

I need to regain my power..

In ultima perioada am avut atatea momente de prabusire...unul dupa altul.nici nu am avut timp  sa deschid ochii si sa realizez unde ma aflu,ca am fost lovita de inca un val...
Sunt in punctul deciziilor monumentale...alea care sunt menite sa'ti schimbe viata odata si pentru totdeauna,sau cel putin asa imi place sa cred.
Cand rasfoiesti..deschizi...asculti tot.Analizezi.Si o iei de la capat...cu buzunurale pline de biletele colorate pe care sunt notate sfaturile unui trecut si asteptarile unui viitor.
Si oricum m'as intoarce ,chiar daca schimb fotoliul sau orasul-concluzia ramane aceeasi.
Nu raspund la telefon,fiindca m'am hotarat sa'mi uit parolele.

Azi,am invatat despre inimi.Dupa desene si puls cautat,cred ca trei imi ajung.

Wish of the day -o dimineata undeva la munte,la intersectia lui "nicaieri" cu "mereu". cu aer racoros care te face sa tresari si ochi somnorosi ce zambesc unui rasarit incetosat.Cafea si liniste...



Niciun comentariu: