26 aprilie 2012

Eu.doar.

Fiecare avem un om pentru care am lasa tot...oricand sa apara si sa iti spuna “Hai cu mine!“ ,raspunsul va fi  “Da“.uneori imi face bine sa aud lucrurile astea spuse si de altii.ma ajuta sa cred ca nu ‘s chiar nebuna.
Prea putine lucruri ma fac sa zambesc in ultima perioada.mi‘e dor sa rad.se anunta Mai.nu sunt pregatita pentru lunile care urmeaza...pentru toata incarcatura care sta inghesuita in ele.mi‘e frica.as vrea sa vina cineva si sa puna pauza putin.stop-“respira!“.
Vineri o sa ma gandesc la tine.seara o sa sper la o bere rece si o noapte alba.Sambata o sa plec la mare si am sa lenevesc pe plaja citind,iar totul va fi sarat ca acum 3 veri.duminica revad brasovul si tot atunci ma‘ntorc acasa.aterizez in gradina publica unde ma apuc de rascolit amintiri.luni nu ma trezesc.e o alegere.visez.iar marti dimineata imi iau cafeaua cu realitatea.
..a devenit atat de urata,incat am renuntat a o mai privi in ochi..

Niciun comentariu: