29 noiembrie 2011

Tired...


pauza scurta...care promite zile cu somn linistit si odihnitor...lectura de om alintat si rasfatat,infofolit in asternuturi moi si caldute...cafea servita in pat si ciocolata cu menta...promite ninsoare si sentiment de bine...piesa de teatru si revedere cu zambete ce au gust de vin fiert...
promite sfarsit de noiembrie cu plimbare printr'un oras aglomerat si seara incheiata vizionand House...
...but still...

Un comentariu:

Costin Comba spunea...

Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriți să facem un schimb de link-uri. Eu voi posta link-ul dumneavoastra pe doua bloguri : www.bycetateanu.wordpress.com si pe www.romanicateiubesc.blogspot.com , in schimbul postarii pe blogul dumneavoastra a link-ului blogului meu de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.