12 noiembrie 2011

look back.stop.accept.define.move on...


Cateva minute de ninsoare....cu fulgi mari si frumosi.Mi'a fost dor de tine.Anul trecut prima ninsoare m'a prins intr'o camera de hotel in Iasi,mancand mandarine si desirand amintiri.Tin minte ca ne'am plimbat printr'un Iasi ce devenea treptat din ce in ce mai alb si ne'am purtat ca niste copii.Am lasat urme de rasete si chicoteli pe toate stradutele laturalnice .Concert Ada Milea si carafe de vin fiert.Fiecare am perceput'o diferit,dar in final toate trei am rezonat..zambindu'ne reciproc si evaluand separat "that empty space"..
Acum doi ani,eram in Timisoara ,pe strada,cand am vazut primul fulg.Undeva aproape de centrul vechi,parca.Stiu ca am baut ceai..iar tot ce inseamna iarna aia,primeste eticheta speciala. loc secret si ascuns..sentiment real si poveste...naivitate...copila..iubire..

Iar acum,stau intr'un colt de fotoliu si astept sa ninga...am acceptat tot,demult...foarte demult,dar abia acum pot sa o verbalizez...Nu mi'e nici frig si nici nu ma simt singura.E altceva.E siguranta...claritate...in tot ceea ce trebuie sa fac si unde vreau sa ajung.Fara complicatii.le'am alungat pe toate..Zambesc a mijloc de decembrie...

*cat pentru tine,ce'ar fi sa ne petrecem timpul asta impreuna,macar acum...pe final.promit sa te invat,fiindca desi gesturile s'au schimbat iar privirea e diferita ,in mine vei gasi mereu acea fata cu "franjuri"in par de pe faleza...

Niciun comentariu: