26 decembrie 2010

It's all a game[...],when true colors will bleed..


Toate raspunsurile de care ai nevoie le gasesti in mine...nu incerca sa te joci ,fiindca nu am chef.M'am saturat de jocuri demult.Poarta'te frumos.Tine'ma in brate si zambeste'mi cald.



Iar cat despre restul lucrurilor pe care le'am facut,si se presupun a nu avea explicatii-au fost doar de dragul acelor momente...pentru tot ce a insemnat si inca inseamna...pentru craciunul trecut si fiecare clipa traita ...pentru fiecare cuvant rostit si nerostit...pentru toate bucatile din mine pe care le'am lasat in buzunarul gecii tale...un rest va ramane mereu pe fundul cestii...


...si iti urez "craciun fericit" din alta persepectiva...uitandu'ma cu aceeiasi privire si zambind altfel,bucurandu'ma ca am fost...





Nu stinge lumanarea...las'o sa arda.


Fa o poza.Surprinde momentul.Captura.Spontan.


...Galben-verde.Rosu-albastru...

Niciun comentariu: