26 septembrie 2010

Away...


M'am trantit in pat si am stat intinsa asa mult timp...M'am gandit la atat de multe lucruri incat am ratat concluziile si ceaiul mi s'a racit...Ai stat langa mine si ai privit cum fiecare amintire se transforma in alta;iar cand m'am ridicat, m'ai strans in brate si mi'ai soptit ceva...


Era prea tarziu,picioarele mele deja atinsesera podeaua...nu te'am auzit...


Scriu incurcat si parca fiecare cuvant e indecis..."sa raman,sau nu?"...

..mi'e dor...


Chiar ai plecat?...fiindca eu nu imi amintesc nici cand ...nici unde... te aud si vad in orice si oriunde...te vad in suvite ondulate care trec rapid prin fata ochilor mei...in casti ce atarna dintr'un buzunar...in statii de autobuz...in parcuri si mansarde...in tot ce inseamna toamna...iarna si ce va sa urmeze...

**
As pleca intr'o calatorie.nu.nu vreau sa vad alte locuri...vreau doar sa ajung intr'o gara.sa stau pe peron si sa vad cum trece toata lumea pe langacmine iar eu sa... sa pot sa'mi las toate bagajele,acolo,in mijlocul aglomeratie...si sa ma intorc.nu acasa.acolo unde va fi acasa...


Zambet ce are culoarea strugurilor rosii si gustul amarui...




Placebo - Hk Farewell
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu: