6 ianuarie 2010

This Winter.



Si in ianuarie a nins cu fulgi mici si usori,care nu purtau pe umeri greutatea unui an plin ci calmul oferit de o certitudine...de o realitate cu forma de iluzie...iar zapada de data asta a fost putina,cat sa faci un om de zapada in miniatura intr'un parc ce pastreaza atatea amintiri.

A fost putina...cat sa se aseze pe crengile unui bradut,iar tu sa le scuturi si sa ne prefacem ca ninge peste noi...


..Azi mi'a fost teama sa nu am parte de o revedere neplanificata,care sa ma gaseasca nepregatita si debusolata...dar m'am linistit repede cand te'am simtit langa mine.
Povesti cu aroma de ciocolata calda,fara sfarsit si planuri frumoase de mijloc de primavara.



"-Si...iti mai aduci aminte cand te'am asteptat...aici...pe scari?iti mai aduci aminte?"



semisonic-secret smile
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Maria spunea...

f frumusica poza