20 noiembrie 2009

astept...


Taxi - Niste raspunsuri
Asculta mai multe audio Muzica




Stateam, taceam,

ZIle in sir nu faceam altceva,

Nimic, nu spuneam

Te priveam,

Mi-era frica sa nu te atinga vreun cuvant

Mi-era frica sa nu frang, ce nu trebuia frant.

Daca am gresit, iti spun doar

Ca as face asta iar, oricum

Sunt doar

Niste raspunsuri,

Ce idée ciudata,

Raspund la intrebari pe care,

Nu mi le-ai pus niciodata.

Niste raspunsuri

Dintr-o vreme uitata,

Poate ca sunt anost

Ce-a fost, a fost

Dar am vrut sa sti

Cum n-am stiut iubi

Ganduri, oarbe

Ma cuprind asa cum

Ar fi trebuit sa te cuprind

In nopti, albe

Insa tac, mi se parea absolut firesc

Mi-era frica sa iti spun ca te iubesc

Daca am gresit iti spun doar

Ca as face asta iar si iar, oricum

Sunt doar

Niste raspunsuri,

Ce idée ciudata,

Raspund la intrebari pe care,

Nu mi le-ai pus niciodata.

Niste raspunsuri

Dintr-o vreme uitata,

Poate ca sunt anost

Ce-a fost, a fost

Dar am vrut sa sti

Cum n-am stiut iubi

Poate ca am fost

Si-am ramas un adult copil

Si te rascolesc aiurea, complet inutil

Poate ca invers

Si sunt un copil adult

Dar nu te-am iubit prea putin

Eu te-am iubit prea mult

Niste raspunsuri,

Ce idée ciudata,

Raspund la intrebari pe care,

Nu mi le-ai pus niciodata.

Niste raspunsuri

Dintr-o vreme uitata,

Poate ca sunt anost

Ce-a fost, a fost

Dar am vrut sa sti

Cum n-am stiut iubi.

Niciun comentariu: