9 septembrie 2009

Bits and pieces.

M'am trezit in fata unor chipuri noi care inca mai pastrau trasaturile verilor petrecute impreuna.Cu totii stingheri si timizi,am incercat sa vorbim,sa ne prefacem ca timpul nu a trecut iar noi nu ne'am schimbat,ca suntem aceeiasi copii agitati,dornici de joaca si descoperiri...
Fiecare ,cu propriul prezent, s'a straduit sa creeze un prezent" al nostru".Privind in urma am reusit sa retraim momente...am zambit amintindu'ne de tot ce a fost si treptat ne'am prezentat toti rezumatul povestilor ce au urmat. Am mancat mere verzi,ne'am uitat pe fotografii si'am tremurat de frig impreuna.

Doua perechi de ochi albastri m'au urmarit cu atentie in timp ce imi explicau cum ai nevoie doar de un puf,pe care trebuie sa il ascunzi si de o "incantatie magica" ca sa ti se indeplineasca o dorinta.
Au inventat un joc pentru mine si amandoua au reusit sa ma ude c'un furtun de gradina.Le'am spus povesti si le'am ivatat sa fluiere.Zile cu chicote si ras de copile hiperactive.


...Sunt acasa.Mi s'a acrit de drumuri si plimbari aparent interminabile.
Azi ,fara planuri si decizii...azi am timp de'o plimbare...

Niciun comentariu: