24 iunie 2008

.imi.este.greata.de.la.orbit.professional.albastru.

Am un gol dubios in stomac si simt cum s'ar putea sa'mi vars toate maruntaiele...dar nu.nu vreau sa ma opresc din mestecat.e ca un drog care ma tine in viata.ignorati aceasta incercare jalnica de a va descrie voua,dragi cititori[cei de acolo,din spatele monitoarelor]cum imi este greata de la orbit professional albastru...

Revenim...m'am gandit sa scriu si eu ceva pe blog....dupa o lunga pauza in care am avut timp sa "meditez" la importanta molozului in viata unei adolescente...m'am intors cu niste ideii formidabile...NIMIC.nimicul este fascinant...ma intriga.ma bucura.e nimic.ce mama dracului nimic e nimic.oki.bine trecem peste acest moment penibil umplut cu incercarea mea de a va face sa va amuuzati de nimic.Ideea este ca nu exista nici o idee....ca am senzatia ca stau pe aces scaun de peste 10 ani[cand defapt au trecut doar 2 ore]....ca ma simt atasata de pietrisul din balconul meu...ca am realizat ca nimeni nu citeste nimic din ce scriu eu aici[lucru care ma face fericita...adica as putea sa'mi consider blogul inexistent,un mic dialog...cu mine.In care pot sa'mi dau seama cate tampenii si bazaconii imi poate caca mintea.

partea intai...momentan stau la o mica barfa cu amica mea extraterestra care poate sa'mi citeasca gandurile.Savuram o savarina virtuala shi un suc inghetat.

partea a-2a...mai am jumatate de savarina...

partea a-3a...e cald de crapi...si am sa iincetez cu partil;e ca deja simt ca ametesc.Am probleme cu centrul de greutate.Azi m'am uitat la mythbusters...si vreau sa va informez ca acel mit cum ca daca mesteci un mentos si bei cola poti sa crapi este adevarat[din pacate am vrut sa vad eu daca e adevarat...asha,cam pe la 80 de ani,dar mi'au luat'o ei inainte:(]In fine...au demonstrat ca acest mit este adevarat doar in cazul bomboanelor mentolate care NU au invelis de protectie[explicatia nu este atat de complicata...dar mi'e lene sa va descriu cum se produc bulee de aer constant din fiecare sp....etcetcetera]Concluzie:Daca pui un mentos intr'o sticla cu cola...face bum:)).



Ma duc sa ma culc in cada>:D<.







Avertisment:Nu mancati orbit professional albastru...e NASPHA.

Niciun comentariu: