10 iunie 2008

.explicatii.


Buna...

Ma chinui de 10 minute sa scriu ceva...sa incep cu o introducere sa am un cuprins,o incheiere....dar nu'mi iese:|.
Oricum blog-ul asta e menit sa ma ajute sa'mi dezvoltat capacitatea de a scrie...sau ceva in genul asta.Sa scriu toate prostiile shi gandurile aici asha ca...o sa va explic de ce sunt eu dependenta de cirese.Weekend-ul asta am fost plecata la tara,la bunici.[toate bune shi frumoase pana aici...nici urma de cirese]Totul s'a intamplat pe drum...cand somnul meu de pe bancheta din spate a fost intrerupt de o frana brusca.Eram inca somnoroasa si nu prea stiam ce mi se intampla...imi amintesc doar ca o femeie dubioasa s'a apropiat de masina si a avut o discutie suspect de scurta cu parintii mei.Tata a fost cel care a pus punct.S'a ridicat de pe scaunul pasagerului din dreapta...a inaintat spre portbagaj[insotit de tanti aia foarte dubioasa]mi'a zambit ...si parca mi'o mai amintesc si pe mama spunandu'mi ceva de genul "Vrei nisthe cirese?" dar filmul s'a rupt.am adormit.

In fine...ajungem la bunu si buna.pupaturi.imbratisarti.lacrimi.exclamatii."Ce mare te'ai facut!""VAI!!!".intrebarile obisnuite"Cum mai merge cu scoala?"iarsi pupaturi alea alea.A fost destul de emotionant.Adica nu'i mai vazusem de foarte mult timp si chiar imi era dor de ei.

Revenim...am stat o ora.doua cam asa cand il vad pe tata ca vine cu o punga plina de cirese...le spala[ptr toti copii care citesc aceast text "Copii, sa spalati foarte bine fructele pe care le mancati fiindca nu aveti de unde sa stiti prin cate maini au trecut si mai sunt si pline de microbi" ]...mananc... mananc[credeti'ma nu sunt inebunita dupa fructe] Ultima mea amintire despre niste cireshe a fost uneia care avea un vierme...anul trecut,prin iulie.Din cate am aflat tanti aia dubioasa care avea niste pantaloni pe care era scris arhicunoscutul cuvant "FUCK" p e care americanii il folosesc in mod regulat, vindea cirese .uuuuuu!Chiar erau bune si erau asha perfecte nu aveau nici o buba;x

A doua zi am plecat, ma aflam pe acelashi drum pe care cred ca l'am parcurs de 1000 de ori.Dormeam.Sforiam[cica...ce rautaciosi pot fi unii].Aceeiashi poveste,frana brusca,tata,conversatie [dar nu cu tanti fuck ]numai ca de doua ori,odata cu un baietel si a doua oara cu un nene la fel de dubios ca tanti "fuck" .Ajungem in iubitul si minunatul Galati
,oras care se impune in europa prin minunata ei intreprindere [sau ce dracu e]-Arcelor Mittal alias Mittal Steal alias Combinat [shi'a schimbat numel ede vreo 20 000 de ori de la revolutie -oricum eu un mare cacat care ne polueaza orasul.[punct]
Strada ***** nr** Bloc***** * Apartament ** camera mea.tinta PAT.patul meu pufos.
CAnd am terminat de despachetat mama mi'a aratat cat cirese aveam.A fost un moment extreem de infricosator.Erau asa multe...va pot spune doar ca doua rafturi din frigider erau ocupate cu castronase,castronele pline de cirese...mici ,mari,mai coapte,mai rosii...:-S

Incheiere:De 3 zile mananc numai cirese...nu s'au terminat.Cand deschid usa de la frigider le vad shi nu ma pot abtine sa nu iau macar una:D
Recunosc...aici in fata tuturor ca da,eu,sunt dependenta de cireshe.


pa;;

Niciun comentariu: