19 martie 2013

Sa tot fie iarna.

Mi'e dor de tine intr'o seara de joi cu'n pahar de vin pe care'l impartim si prea multe tigari in scrumiera...cu muzica buna pe fundal si trecut invocat...Sa nu ne cunoastem iar macar pentru o seara.Exista beneficii in a fi un anonim.
Mi'e dor de frigul care trecea prin palton,manusi, esarfa si putea fi alungat doar c'o imbratisare in mijlocul strazii...Iarna,oamenii comunica altfel...sau cel putin eu ma port diferit in sezonul rece.La final de octombrie astenia de toamna se metamorfozeaza intr'o stare de echilibru cand sunt capabila sa accept orice...cand sunt invincibila.Dar vine acel ultimul 28 si odata cu trecerea lui gradul meu de acceptare scade invers proportional cu temperatura aratata de termometre...si ma transform in cel mai uracios arici...Sunt capabila sa emit doar raspunsuri monosilabice.O apatie cronica pune stapanire pe mine...sunt rautacioasa gratuit si uneori la cereri insistente ofer cate'un zambet fortat.
Dezghetul.
Mi'e dor de parcul cu magnolii...As accepta primavara asta daca le'as putea vedea inflorind.

Let's put on a happy face and fastfoward..

Niciun comentariu: