6 martie 2012

Discurs

Stiam exact ce vroiam sa zic...Incepea cu "si peste 10  ani.."
Dar am ratacit cuvintele...
Stiu ca exista o oarecare stangacie in felul meu de a fi cand sunt in preajma ta-ramasitele unui copil...si ca uneori cand vorbesc imi pierd coerenta ideilor.nu stiu de ce.fenomen fara explicatie....stiu ca am avut  momente cand mi'a fost dor de tine...la fel cum au fost altele cand am vrut sa opresc toate mecanismele astea complicate si de nedescifrat.Sa se opreasca tot..
..si stiu ca au fost situatii cand m'am surprins gandindu'ma "ar fi ras daca ar fi vazut asta"...fiecare inceput de iarna e frumos,la fel ca toate primele ninsori..

Ce incerc sa spun,inca nu am reusit sa'mi dau seama daca ar trebui inteles...
Oftat...si privire confuza.
Amalgam.
S'au deschis toate cutiile si tot ce au facut, a fost sa'mi reaminteasca ca nu am uitat..


.iar,acum...stiu ca orice ar fi,zambetul pentru tine nu se va schimba..

Niciun comentariu: