18 august 2011

It ain't what you don't know that gets you into trouble.It's what you know for sure that just ain't so.

Shake cu gheata si bucati de ciocolata amaruie.Fum.prea mult pentru o zi de joi.
de obicei nu gresesc.surprind repede gafe si am timp sa intorc spatele si sa fac stanga imprejur,insa...exista momente cand ma insel.sunt indusa in eroare de gesturi,detalii,jocuri de cuvinte sau nivelul de implicare nu imi mai permite sa gandesc lucid.
Era nevoie de atat de putin dar am avut norocul sa fiu la momentul "nepotrivit",in locul "interzis".Tacerea mea nu o interpreta ca pe un raspuns,e doar o decizie.Iar sentimentul ala ciudat ,pe care'l ai din momentul in care mi'ai zarit privirea,va disparea abia tarziu.

Antisocial mood cu pusee de hiperactivitate.
Oboseala,inca nevindecata si draperii trase,pentru ca peisajul s'a schimbat...iar linistea are alt parfum.
Refuz.
Plan de evadare si playlist importat.


Niciun comentariu: