17 iulie 2011

Forever Hidden.

Am un secret agatat de unul din cerceii mei.
Si el stie cum zambesc cand sunt fericita...cat despre schimbari,nu a avut prea mult timp dar a inteles ca exista subiecte ce nu trebuie atinse si ca atunci cand in coltul ochilor incep sa'mi apara lacrimi,e timpul sa fiu imbratisata..
Stie de suvita roscata si ochii verzi...de cicatrici si semne,despre care nu a intrebat,doar le'a sarutat pe fiecare in parte,sperand la vindecare.De narcisele galbene pe care mi le doresc sub fereastra mea cu obloane.De lipsa mea de organizare in anumite momente si de Toscana.De noile pasiuni si de duminicile ploioase pe care mi le petrec citind si rontaind mere verzi...
Stie ca iarna e sezonul cand nu vreau sa fiu cautata de nimeni,si ca asa va ramane mult timp de acum incolo..
Stie,fiindca jocul a inceput inconstient,ca intotdeauna...dintr'o serie de coincidente care n'am aflat nici pana acum unde ar trebui sa duca.

M'am intors ca sa plec iar...
Fug la mare...

Niciun comentariu: