15 februarie 2010

Reminder of something that was thought to have been forgotten.

A nins genial azi.Ciudat a fost ca nu a trebuit sa trec prin chinul de a retrai un moment,ci printr'un tremur de bucurie scurta, cand in fata ochilor mei,pe neasteptate, a fost construit un altul.
M'am incalzit cu o cafea si am lasat intentionat cateva granule de zahar sa se lipeasca de buricele degetelor,iar cand am atins zapada-toata a devenit dulce.
M'am hranit cu povesti cu finaluri de vieti frumoase si undeva,pitita intr'un colt al unui fotoliu...am desenat.portretul unei femei care a inteles si mi'a acceptat starea...
...zambind cald si soptindu'mi in alte cuvinte si intr 'ó alta maniera,acel,"o sa fie bine" ...
Am fugit de discutii si subiecte obositoare,fiindca am renuntat in a le mai face fata..


Miroase a piersici..


Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

Haiawatha spunea...

e cred melodia din The Fountain... suna extraordinar!

Auzou spunea...

da,chiar e melodia din The Fountain...si da,chiar suna extraordinar!..