11 iunie 2009

"oarecare?"..."nu".

De cateva zile incerc sa scriu,dar nu reusesc.ma asez in fata monitorului si simt treptat cum incep sa tremur si sfarsesc prin a tasta cuvinte.cuvinte aparent lipsite de sens,alese la intamplare...dar care pentru mine ascund in spatele lor o intreaga poveste.
Astazi am avut parte de ganduri care s'au vrut a fi mature si rationale,de statistici,probabilitati si procente.atunci cand am reusit sa am parte de cateva secunde de liniste am visat...am visat putin,cat sa ma amagesc si mi'am amintit de ziua de ieri...si'au luat nastere in mine alte semne de intrebare...am simtit cum inima mi se face din ce in ce mai mica si am vrut sa plec.sa plec fara sa ajung nicaieri.sa plec si sa nu ma mai intorc la mine...
Azi mi'am reprimat lacrimi.azi am ras fiindca trebuia sa rad...fiindca o alta eu de acum o saptamana ar fi ras intr'o astfel de situatie...am zambit fiindca trebuia sa zambesc.am fost rea si imi pare rau..azi m'am comportat controlat,gandindu'mi fiecare reactie;doar in preajma celor familiari nu am tinut cont de acel "trebuie".
azi m'am mintit cu nerusinare si nu am vrut si probabil nici nu o sa vreau sa accept adevarul.stii,azi,nu te'am vazut deloc...

Azi -a durut.

Ploua.Acum ,ploua marunt si linistit.iar,nu demult ,a inceput sa ploua si din mine.picaturi sarate imi starbat grabite obrajii,intalnindu'se la intersectie;unde se imbratiseaza doua cate doua si se desprind impreuna;tinandu'se de mana-devenind o ...ca mai apoi sa dispara lasand in urma,mici pete pe materialul camasii mele...


**Intr'o zi oarecare,o oarecare ea,caci e o poveste oarecare ,il va intreba pe el ,tot un oarecare,dar care pentru ea va insemna totul...il va intreba...un lucru, oarecare.iar el va dori sa'i raspunda pe moment,fiindca e o intrebare, oarecare...si va avea de ales in a'i raspunde cu "DA" sau "NU".Dar fata nu il va lasa sa vorbeasca si ii va lasa timp de gandit trei zile.
se vor intalni intr'un loc oarecare iar el ii va raspunde ori da ori nu...
si oricare ar fi raspunsul lui...

acea zi nu va fi
o zi oarecare...


Nickelback - Someday
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: