25 mai 2009

"post scris in reprize" sau "sub impulsul momentului"

Si poate da.chiar ai dreptate.poate nu ar trebui sa mai plutesc.poate ar trebui,asa cum mi'ai spus tu sa cad si sa ma lovesc de pamantul uscat.sa imi zgarii talpile si sa'mi julesc incheieturile.sa ascult realitatea cand imi sopteste delicat "trezeste'te".da. poate are trebui sa fac toate astea.sa nu mai privesc ianpoi ci doar inainte .sa traiesc clipa.dar nu vreau.imi place sa visez.in unele momente ma simt invincibila in altele atat de vulnerabila;am impresia ca toata lumea poate privi in mine,ca toti stiu ce simt si ce gandesc doar el nu.
da.poate ma mint singura.poate in tot ce mi'ai spus chiar exista un sambure de adevar.dar nu am sa accept asta.fiindca sunt incapatanata si nu vreau sa cred.am sa visez in continuare.mi'as dori sa poti si tu sa simti la fel.nu spun ca nu esti capabil.dar nu poti intelege si sincer nici nu trebuie(acum).va veni o zi de toamna in care ne vom intalni.ma vei intreba ce fac...iar eu iti voi raspunde zambitoare."bine".v'om face cativa pasi impreuna pana la o banca.ne v'om aseza si v'om sta cateva secunde in tacere uitandu'ne fiecare in directii diferite.eu imi voi aminti de discutia de azi, si nu va trebui sa te intreb nimic fiindca tu...tu imi vei da raspunsul doar dintr'o singura privire-iubesti.nu am sa'ti spun nici "ti'am zis eu",nu am sa'ti spun nimic.nu va fi nevoie.vei simti.atat conteaza.
mereu va exista un "poate".o urma de indoiala.un semn de intrebare.dar momentan,ma crezi,nu ma simt in stare sa gasesc un raspuns.momentan am ales.am ales sa ma bucur de fiecare atingere.de fiecare clipa petrecuta impreuna cu el.de fiecare data cand ma intreaba surprins"pleci",iar eu ii raspund"da".nu fiindca as vrea.nu.fiindca trebuie.de fiecare zambet ,privire.de el.am ales sa iubesc.gresesc.inima nu alege.doar iubeste si'atat.iubesc.


Am tras draperiile si m'am asezat in pat.am stat cateva minute si am ascultat linistea.am inchis ochii si am lasat razele de mai,ce se iveau timide pe langa marginile bucatilor de material verde,sa danseze in parul meu.

-Inspira.expira.inspira.simte.asculta.asteapta.uita'te...expira.o auzi?
-...
-e sunetul unei inimi ce tremura...ce sta sa explodeze de fericire.

Un comentariu:

S. spunea...

beautiful.