11 noiembrie 2008

sunt captiva in trecut.



Probabil toti macar odata v'ati uitat pe poze...de la cele de cand erati copii pana la cele de acum 2 saptamani.In majoritatea fotografiilor este imortalizat frumosul,fericirea,veselia,un moment placut,o zi de nastere,o intamplare amuzanta ca in timp,sa ne amintim cu zambetul pe buze de acele clipe...


Chiar daca a trecut atat de putin timp...mi'e dor...de vara asta.de craciunul de anu trecut..de serbarea din clasa intai.de ziua cand am invatat sa merg pe bicicleta.de apusul de duminica .de cele 20 de minute dinaintea pregatirei la istorie...mi'e dor chiar si de momentele pe care nu mi le amintesc...MI'E DOR. vreau totul inapoi.vreau lucruri simple.ras.suc cu gheata.parcul eminescu.vreau sa fiu revoltata.vreau sa am inspiratie.sa spun fix ceea ce gandesc.sa ies de la ora fiindca nu inteleg nimic.sa tip.sa zbor....

Da ...stiu.vrei.vrei.dar asta e.nu poti sa le ai pe toate.
Dar asta simt.un dor care ma chinuie.un dor pentru tot ce a fost-Nu ma pot bucura de prezent fiindca sunt captiva in trecut.in amintiri si fotografii.

Niciun comentariu: