14 iulie 2008

.it.was.a.BLAST.

Dupa o lunga perioada de absenta din fata monitorului si a tastaturii....am revenit.nu cu forte proaspete cum ar trebui sa spun.chiar ma simt vlaguita de energie.plus un sentiment de panica ma macina avand in vedere ca mai sunt 4 zile si eu inca nu mi'am depus dosarul de inscriere [daca nu il depun nu mai intru:d...dragut,nu'i asa].un dobitoc sapa in fata blocului....cred ca cauta petrol.



nu m'am intors cu povestioare palpitante si amuzante.nu prea m'am ales cu nimic din saptamana asta care am petrecut'o in afara spatiului virtual...bine,exagerez.am ramas cu cateva amintiri frumoase[crizele mele care au produs rasete in randul familiei mele...faptul ca am dormit in balcon,sub clar de luna...si alte chestii dubioase,de care imi ester frica sa'mi aduc aminte:-S]



Omul ester in stare sa faca niste lucruri foarte nebunesti in situatii de criza.nu va ganditi ca mi s'a intamplat mie cv nebunesc[ziceam si eu asa ca sa'mi creasca audienta...sa vedeti ce chestii filozofice stiu BULLSHIT BULLLSHIT...v'am zi s,eu am trait in aceste 7 zile intr'o stare de tampenie si prostie rar intalnita...spalare a creierului[asta e cuvantul]...ziua de ieri rerprezentand singurele 24 de ore in care m'am intrecut pe mine insumi atat fizic cat si psihic.[Outstanding don't you think???]

Azi mi'am propus sa ies din casa...sper sa reusesc...chiar daca o sa fiu captiva aici pana la ora 4.

Sa'mi tineti pumnii.

Niciun comentariu: